School Aid 2010 Uganda - första tegelstenen

Hej och varmt välkommen till School Aid 2010 Ugandas officiella blogg.

 

Bloggen kommer att fungera som en bro mellan oss volontär och omvärlden. Här får vi chansen att berätta om vårt dagliga arbete och om verksamheten i projektet. Nu såhär i början får vi också chansen att presentera oss själva lite mer personligt. :)

 

Jag heter Philippe Ghawi och är en 21-årig ingenjörsstudent. Min roll i projektet är PR-ansvarig. Jag fick höra om Ugandaprojektet år 2007 och har sedan dess velat delta själv. Att jag trivs med att hjälpa andra är nog förklaringen till varför jag känner en dragkraft mot projektet. Ni kommer nog se mycket av mig här på bloggen.

 

Vi har en spännande tid framför oss innan dess att vi når vårt mål.

 

Tack för mig och hej så länge

 

Philippe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0