Mötesanteckningar

(...och logistikansvarige träder fram)

Hejsan bloggen!

Från och med nu är det tänkt att vi ska lägga upp en sammanfattning av våra projektmöten! Här följer alltså vad vi diskuterade senast:

1) Blogg och hemsida och allt sådant är under arbete,
det borde inte dröja innan hemsidan ser dagens ljus!

2) Volontäransvarig, (Alex), diskuterade lite kriterier för volontärerna,
eftersom det är viktigt att gruppen fungerar bra tillsammans när vi kör igång.
Alex ska även börja slipa på en presentation av projektet!
Vi följer utvecklingen med stor spänning :)

3) Ansökan till Folke Bernadottes Minnesfond är skriven och inskickad.
Svar kommer i April. Två ansökningar till är på G. Bra jobbat!

4) Isael, (vår kontakt i Uganda), kommer att besöka Stockholm i April.
Jättebra tillfälle för oss att träffas angående projektet!

5) Logistikansvarig, dvs jag själv, ska ta kontakt med tidningen Forskning&Utveckling
som tidigare visat intresse för projektet. Fortsättning följer...

Nu tänkte jag också passa på att presentera mig:
Mitt namn är Jean-Alexander Monin Nylund, student på KTH och ansvarig för logistiken i projektet.
Just nu innebär det att jag jagar på allt och alla och ser till att resten av staben uppnår sina mål för veckan :)
Här följer en bild på min nuna:



Hej svejs!

/J-A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0